De helluf van lijn elluf is in twee fases gemaakt. Eerst was er alleen de Conradkade en na verschillende presentaties is de lay-out uitgebreid met twee lussen aan het uiteinde. Het eindpunt van lijn elf in Scheveningen en de tram locloods in Den Haag bij de energie centrale.
De Conradkade, het eerste deel van de Helluf van lijn Elluf
Harry Kaffa had een stuk van Den Haag nodig om al zijn Haagse trams rond te laten rijden. Hiervoor benaderde hij Thom Raven om dit te bouwen. Harry was een begenadigd trambouwer die vele tram modellen heeft ontworpen en gemaakt. Zijn liefde lag het meeste bij de RTM em HTM, maar hij heeft ook vele modellen gemaakt van andere maatschappijen. Hij kwam oorspronkelijk uit Den Haag en heeft hij ook vele HTM modellen gemaakt. Op het eind was hij bezig met de buitenlijner in spoor O. Hoewel dicht bij de finish heeft hij dit model nooit helemaal af kunnen maken. Eerst ging het hem vooral om het model, maar door de tijd kwam daar ook het rijden van de modellen bij. Aandrijvingen die hij ontwierp werden steeds beter en ook steeds meer onzichtbaar in de trams die hij maakte.
Toen er begonnen werd met dit project hadden we nog geen plotter. Ieder huisje werd met de hand gesneden en op de Madurodam methode geschilderd. Er werden nieuwe ideeën zoals een halve tram tegen een spiegelende achtergrond toegepast. We hebben op verschillende beurzen de Conradkade gepresenteerd en na deze module hebben we een stuk Rotterdam en Amsterdam gemaakt.
Voor deze presentaties is toen de HTM 820 met de bijwagen 753 als tram gemaakt van styreen.
Deze layout is nu te bewonderen in het Haags Openbaar Vervoer Museum